donderdag 22 januari 2015

Zentangle

beste blogbezoekers,

mijn eerste kaart met de nieuwe hype : Zentangle. 
overal zie je er voorbeeldjes en boeken van, Ik heb het gecombineerd met het perkamentpapier. De bladeren zijn uitgewerkt met de "droge potlood-techniek". het boordje is een eigen creatie met de perforeerpennen : hoekpen en vijf-in-cirkel 
inspiratie voor de vlinder vond ik op internet, voor de bladeren heb ik mij dan weer geïnspireerd bij Marjolein Bastin.
ik hoop dat jullie het ook een geslaagde poging vinden.
 hoewel het een drukke techniek lijkt, werd ik    er  "zen" van .
 groetjes 
Ria

1 opmerking:

  1. Goed idee om zentangle te combineren met perkamentpapier. Ik vind het trouwens een zeer geslaagde kaart en een mooie combinatie in zijn geheel. Deze kaart geeft een aanzet om dit ook te proberen !

    BeantwoordenVerwijderen